جستجو در سایت


برقراري بيش از 286هزار تماس با سامانه 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در سال گذشته 286 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ، 130 هزار مورد تماس توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهدی حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در سال 1400 نسبت به قبل از يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي ، رشد 47 درصدي داشته است.
حسيني پور عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در سال گذشته بيش از 26 هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع و انشعابات آب و 5 هزار مورد نيز مربوط به حوادث فاضلاب بوده كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 16 هزار مورد و شنيدن پيغام قطع آب توسط مشترك هم بيش از 15 هزار مورد در سال 1400 ثبت شده است.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
