جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
برقراري بيش از 286هزار تماس با سامانه 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي
06 اردیبهشت 1401
90
--

برقراري بيش از 286هزار تماس با سامانه 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي

 

 در سال گذشته  286 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،  130 هزار مورد تماس توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهدی حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در سال 1400 نسبت به قبل از يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي ، رشد 47 درصدي داشته است.

حسيني پور عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در سال گذشته بيش از 26 هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع  و انشعابات آب و 5 هزار مورد نيز مربوط به حوادث فاضلاب بوده كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.

قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.

وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 16 هزار مورد و شنيدن پيغام قطع آب توسط مشترك هم بيش از 15 هزار مورد  در سال 1400 ثبت شده است.

 


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x