جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
گفتگوي تلفني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و پاسخگويي به سوالات شهروندان
07 اردیبهشت 1401
87
--

گفتگوي تلفني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و پاسخگويي به سوالات شهروندان

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طريق ارتباط تلفني با شماره 111 به صورت مستقيم پاسخگوي سوالات شهروندان در موضوعات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي صبح روز سه شنبه 6 ارديبهشت ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداري مركزي، به درخواستها و مشكلات مطرح شده توسط مشتركين از جمله اجراي پروژه هاي آب رساني در راستاي تامين و توزيع آب در مناطق كم فشار، مديريت مصرف و اعمال تعرفه هاي آب بها در اقامت گاه هاي غير دائم و ... رسيدگي نمود.

آزاده كرمي مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين رابطه اظهار داشت : به منظور پيگيري مشكلات و درخواستهاي مطرح شده ، از تمامي افراد تماس گيرنده مشخصات لازم از جمله كد ملي و شماره تماس دريافت مي شود و پس از رسيدگي هاي لازم در اسرع وقت نتيجه پيگيري به آنها اطلاع رساني مي گردد.

وي با بيان اينكه سامانه الكترونيكي مردم و دولت سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان  است گفت: از طريق اين سامانه شهروندان مي توانند براحتي و بدون مراجعه حضوري درخواست ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي همچنين از اطلاع رساني گسترده از طريق رسانه ها و فضاي مجازي در خصوص زمان و نحوه تماس مردم با مديرعامل شركت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ، در روز هاي گذشته خبر داد.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x