جستجو در سایت


گفتگوي تلفني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و پاسخگويي به سوالات شهروندان
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طريق ارتباط تلفني با شماره 111 به صورت مستقيم پاسخگوي سوالات شهروندان در موضوعات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي صبح روز سه شنبه 6 ارديبهشت ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداري مركزي، به درخواستها و مشكلات مطرح شده توسط مشتركين از جمله اجراي پروژه هاي آب رساني در راستاي تامين و توزيع آب در مناطق كم فشار، مديريت مصرف و اعمال تعرفه هاي آب بها در اقامت گاه هاي غير دائم و ... رسيدگي نمود.
آزاده كرمي مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين رابطه اظهار داشت : به منظور پيگيري مشكلات و درخواستهاي مطرح شده ، از تمامي افراد تماس گيرنده مشخصات لازم از جمله كد ملي و شماره تماس دريافت مي شود و پس از رسيدگي هاي لازم در اسرع وقت نتيجه پيگيري به آنها اطلاع رساني مي گردد.
وي با بيان اينكه سامانه الكترونيكي مردم و دولت سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان است گفت: از طريق اين سامانه شهروندان مي توانند براحتي و بدون مراجعه حضوري درخواست ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.
مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي همچنين از اطلاع رساني گسترده از طريق رسانه ها و فضاي مجازي در خصوص زمان و نحوه تماس مردم با مديرعامل شركت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ، در روز هاي گذشته خبر داد.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
