جستجو در سایت


برقراري بيش از 180هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در شش ماهه اول سال1401 تعداد 180 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،81 هزار مورد تماس ، توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در شش ماهه سال 1401 نسبت به مورد مشابه سال قبل ، رشد 5.6 درصدي داشته است.
حسيني پور عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در شش ماهه اول سال بيش از 15 هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع و انشعابات آب ،حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب بوده كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور آب و فاضلاب، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
وي ادامه داد : از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 6887 مورد و شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام وامور مشتركين توسط مشترك هم بيش از 23 هزار مورد در شش ماه اول سال 1401 ثبت شده است.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
