جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
برقراري بيش از 180هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
28 آبان 1401
186
--

برقراري بيش از 180هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

در شش ماهه اول سال1401 تعداد  180 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،81 هزار مورد تماس ، توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.

    به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در شش ماهه سال 1401 نسبت به  مورد مشابه سال قبل ، رشد 5.6 درصدي داشته است.

   حسيني پور عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در شش ماهه اول سال  بيش از 15 هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع  و انشعابات آب ،حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب بوده كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.

   قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور آب و فاضلاب، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.

   وي ادامه داد : از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 6887 مورد و شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام وامور مشتركين توسط مشترك هم بيش از 23 هزار مورد  در شش ماه اول سال 1401 ثبت شده است.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x