جستجو در سایت


بازديد ميداني دفتر ارتباط با مشتريان (crm) شركت آب وفاضلاب استان مركزي از خدمات ارائه شده به مردم
<!__[if gte mso 9]>
دفتر ارتباط با مشتريان (crm) شركت آب وفاضلاب استان مركزي به منظور تسهيل وتسريع در ارايه خدمات،پيگيري مطالبات واطلاع از مشكلات مردمي و نيز جهت ايجاد اعتماد عمومي وجلب رضايت مندي مردم ، بازديدهاي ميداني از نحوه ارايه خدمات به شهروندان را دردستوركار خود قرار داده است .
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان مركزي مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب وفاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر بيان نمود: برقراري ارتباط دوسويه بين مديران دستگاههاي اجرايي و مردم جزئي از حقوق شهروندان بوده و بي ترديد پاسخگويي به مطالبات آنها كه يكي از مهمترين وظايف تمام ارگان هاي اجرايي و خدماتي است را تسهيل مي نمايد.
وی افزود : بازديد ميداني مديران از نحوه وكيفيت ارايه خدمات به شهروندان روشي موثر و مفيد در ايجاد يك ارتباط دو سويه با مردم مي باشد.
قائم مقام شركت آب وفاضلاب استان مركزي ادامه داد : در بازديدهاي ميداني يك ارتباط چهره به چهره ايجاد مي گردد كه ميتواند موجب جلب رضايت شهروندان ، رفع مشكلات مردم ،پاسخگويي صريح به مشتركين و اقناع آنان مي گردد.
حسيني پور به مسائل و نکاتی که در این بازدید ها مورد بررسی قرار میگیرد پرداخت و اظهار داشت : از جمله مواردي كه در اين بازديد مورد توجه بوده و ازمشتركين سوال مي گردد ، رضايت از برقراي تماس با 122 وكيفيت پاسخگويي كارشناسان اين مركز ، سرعت رسيدن اكيپ هاي امداد وحوادث به محل حادثه ، ميزان رضايت شهروندان از نحوه برخورد اكيپ هاي امداد وحوادث ، ميزان آگاهي واطلاع شهروندان از نصب اصولي وقانوني پمپ آب ومخزن ذخيره اطلاع رساني در مورد قطعي هاي آب وموارد مشابه می باشد.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

انتشار دو مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر بینالم...

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با مقا...

بحران آب در استان مرکزی؛ مدیرعامل آبفا: کاهش ۳۰ در...

مدیریت منابع و تقاضا راهکار کلیدی عبور از بحران آ...
