جستجو در سایت


بازديد ميداني دفتر ارتباط با مشتريان (crm) شركت آب وفاضلاب استان مركزي از خدمات ارائه شده به مردم
دفتر ارتباط با مشتريان (crm) شركت آب وفاضلاب استان مركزي به منظور تسهيل وتسريع در ارايه خدمات،پيگيري مطالبات واطلاع از مشكلات مردمي و نيز جهت ايجاد اعتماد عمومي وجلب رضايت مندي مردم ، بازديدهاي ميداني از نحوه ارايه خدمات به شهروندان را دردستوركار خود قرار داده است .
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان مركزي مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب وفاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر بيان نمود: برقراري ارتباط دوسويه بين مديران دستگاههاي اجرايي و مردم جزئي از حقوق شهروندان بوده و بي ترديد پاسخگويي به مطالبات آنها كه يكي از مهمترين وظايف تمام ارگان هاي اجرايي و خدماتي است را تسهيل مي نمايد.
وی افزود : بازديد ميداني مديران از نحوه وكيفيت ارايه خدمات به شهروندان روشي موثر و مفيد در ايجاد يك ارتباط دو سويه با مردم مي باشد.
قائم مقام شركت آب وفاضلاب استان مركزي ادامه داد : در بازديدهاي ميداني يك ارتباط چهره به چهره ايجاد مي گردد كه ميتواند موجب جلب رضايت شهروندان ، رفع مشكلات مردم ،پاسخگويي صريح به مشتركين و اقناع آنان مي گردد.
حسيني پور به مسائل و نکاتی که در این بازدید ها مورد بررسی قرار میگیرد پرداخت و اظهار داشت : از جمله مواردي كه در اين بازديد مورد توجه بوده و ازمشتركين سوال مي گردد ، رضايت از برقراي تماس با 122 وكيفيت پاسخگويي كارشناسان اين مركز ، سرعت رسيدن اكيپ هاي امداد وحوادث به محل حادثه ، ميزان رضايت شهروندان از نحوه برخورد اكيپ هاي امداد وحوادث ، ميزان آگاهي واطلاع شهروندان از نصب اصولي وقانوني پمپ آب ومخزن ذخيره اطلاع رساني در مورد قطعي هاي آب وموارد مشابه می باشد.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
