جستجو در سایت


برقراري بيش از 330هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در سال1401 بيش 330 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،بیش از 151 هزار مورد تماس توسط اپراتورهاي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در سال 1401 نسبت به مورد مشابه سال قبل ، رشد 13درصدي داشته است.
حسيني پور افزود : بيشترين موضوعاتی که در تماس با سامانه 122 از سوی مشتریان مطرح شده است ، اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع و انشعابات آب و حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب می باشد که شامل بيش از 32 هزار مورد تماس بوده است که توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 14 هزارمورد و شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام وامور مشتركين توسط مشترك هم بيش از 45 هزار مورد در سال 1401 ثبت شده است.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
