جستجو در سایت


برقراري بيش از 143 هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در شش ماهه اول سال جاری 143هزار و 784 مورد تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها 99 هزار و 523 مورد تماس توسط كارشناسان پاسخگويي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
سيد مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در شش ماهه اول سال 1402 نسبت به مورد مشابه سال قبل ، رشد 15درصدي داشته است.
وی عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در شش ماهه اول امسال بيش از 15 هزارو 825 مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع و انشعابات آب ،حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب بوده كه نسبت به مورد مشابه سال قبل ، كاهش 8 درصدي داشته است،كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
