جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
برقراري بيش از 143 هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
01 آبان 1402
121
--

برقراري بيش از 143 هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

در شش ماهه اول سال جاری 143هزار و 784 مورد تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها 99 هزار و 523  مورد تماس توسط كارشناسان پاسخگويي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.

سيد مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: تعداد تماس هاي مردمي با سامانه ارتباط با مشتريان اين شركت در شش ماهه اول سال 1402 نسبت به  مورد مشابه سال قبل ، رشد 15درصدي داشته است.

وی عنوان نمود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در شش ماهه اول امسال بيش از 15 هزارو 825  مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع  و انشعابات آب ،حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب بوده كه نسبت به  مورد مشابه سال قبل ، كاهش 8 درصدي داشته است،كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.

قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x