جستجو در سایت


برقراري 380 هزار تماس بامركز ارتباط با مشتريان (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در سال1402 تعداد380 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،بیش از 157 هزار مورد تماس توسط كارشناسان مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: از اين 380 هزار مورد تماس در سال 1402، شامل موضوعات: حوادث آب ،حوادث كيفي آب ، حوادث فاضلاب ،امورمشتركين ،رسيدگي به شكايات ،پرداخت غير حضوري آب بهاء ،اعلام و ثبت شماره همراه مشترك، ثبت شماره كنتور درب بسته، شنيدن اطلاعيه وپيغام هاي قطع آب وضبط پيغام و پيگيري بوده است كه تعداد 157 هزار تماس توسط كارشناسان اين مركز پاسخ داده شده و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب حدود 13 هزار مورد ، شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام ، امور مشتركين، ثبت شماره كنتور درب بسته توسط مشترك، اعلام و ثبت شماره همراه مشترك هم بيش از 135 هزار مورد در سال 1402 ثبت شده است.
قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي درپايان اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
