جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
برقراري 380 هزار تماس بامركز ارتباط با مشتريان  (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
02 اردیبهشت 1403
145
--

برقراري 380 هزار تماس بامركز ارتباط با مشتريان (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي

در سال1402 تعداد380 هزار تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،بیش از 157 هزار مورد تماس توسط كارشناسان مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.

مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: از اين 380 هزار مورد تماس در سال 1402، شامل موضوعات: حوادث آب ،حوادث كيفي آب ، حوادث فاضلاب ،امورمشتركين ،رسيدگي به شكايات ،پرداخت غير حضوري آب بهاء ،اعلام و ثبت شماره همراه مشترك، ثبت شماره كنتور درب بسته، شنيدن  اطلاعيه  وپيغام هاي قطع  آب وضبط پيغام و پيگيري بوده است كه تعداد 157  هزار تماس توسط كارشناسان اين مركز پاسخ داده شده و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.

  وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب حدود 13 هزار مورد ، شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام ، امور مشتركين، ثبت شماره كنتور درب بسته توسط مشترك، اعلام و ثبت شماره همراه مشترك هم بيش از 135 هزار مورد  در  سال 1402 ثبت شده است.

 

   قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي درپايان اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 12 امور ، 33 شهر و 854 روستا و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x