جستجو در سایت


تبلیغات محیطی و حضور حامیان آب در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک
برگزاری دیدارهای هفته 29 بیستوسومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران با عنوان "صرفهجویی در مصرف آب" در حساسترین هفته رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران که در اراک و شش شهر دیگر برگزار شد، آب به عنوان محور تبلیغات پیرامونی ورزشگاههای محل برگزاری این پیکارها، ورزشکاران، ورزشدوستان و سایر اقشار جامعه را به صرفهجویی و مصرف بهینه این کالای ارزشمند و حیاتی فرا خوانده شدند.
به گزارش روابط عمومی؛ با همکاری باشگاه الومینیم شهر اراک 22 کودک و نوجوان حامی آب، ملبس به پیراهن های منقش به پیامهای صرفهجویی در مصرف آب و با پرچم های من مراقب آب هستم با بازیکنان دو تیم آلومینیوم و سپاهان و گروه داوری در آیین پیش از آغاز مسابقه همراه شدند.
همچنین تبلیغات پیرامون ورزشگاه امام خمینی شهر اراک با پیامهای "ایران،کشور حساس به آب" و "اراک،شهر حساس به آب" و "با ده درصد کاهش مصرف از کم ابی گذر کنیم" از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بود.
لازم به ذکر است سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر، یکی از هفتههای حساس و شاید حساسترین هفته این رقابتها را به عنوان صرفهجویی در مصرف آب نامگذاری کرد. گفتنیست این برنامه با شعار ایران، کشور حساس به آب به بطور همزمان در چندین استان کشور که میزبان این مسابقات بودند بطور همزمان اجرا گردید
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
