جستجو در سایت


برقراري بيش از 84هزار تماس با مركزارتباط با مشتريان(122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
درشش ماهه اول سال جاری 84 هزار و 144 تماس با سامانه ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها حدود 74 هزار مورد تماس توسط كارشناسان پاسخگويي مركز و مابقي توسط سامانه گويا ،پيگيري و پاسخ داده شده است.
سيد مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر افزود: بيشترين موضوعات تماس با سامانه 122 در شش ماهه اول امسال حدود 42 هزارمورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبكه توزيع و انشعابات آب ،حوادث كيفي آب و حوادث فاضلاب بوده است،كه توسط كارشناسان اين مركز ثبت و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
حسيني پور اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب 33 شهر و 862 روستا ،و در بخش فاضلاب نيز 8 شهر و دو روستا به مركز ارتباط با مشتريان 122 شركت آب و فاضلاب استان مركزي متصل هستند.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
