جستجو در سایت
اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی
در راستای ارتقای کیفیت خدمات و برآوردهسازی انتظارات مشتریان، 3 گواهینامه بین المللی توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دریافت شد.
این گواهینامه ها پس از تهیه مستندات لازم و انجام ممیزیهای خارجی توسط ممیزان شرکت «الاینس سرویس پارسیان» به نمایندگی از «الاینس کانادا»، اخذ گردید و گواهینامه های ISO18295:2017 برای مراکز ارتباط با مشتریان ، ISO10004:2018 برای مدیریت رضایت مشتریان و ISO10002:2018*برای مدیریت شکایات ، صادر گردید.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر
صیانت از حقوق مشترکان آب / ۳۰ انشعاب غیرمجاز در رو...
06 آذر, 1404
کودکان پیام آوران اصلی مصرف صحیح آب اند/ مدرسه نقط...
05 آذر, 1404
افتتاح پایگاه بسیج «سردار سرلشکر امیرعلی حاجیزاده...
05 آذر, 1404
سرآبادانی: تنش آبی چالشی که با همراهی و مدیریت صحی...
04 آذر, 1404
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛ ستاد شرکت آب...
04 آذر, 1404