جستجو در سایت


اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی
در راستای ارتقای کیفیت خدمات و برآوردهسازی انتظارات مشتریان، 3 گواهینامه بین المللی توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دریافت شد.
این گواهینامه ها پس از تهیه مستندات لازم و انجام ممیزیهای خارجی توسط ممیزان شرکت «الاینس سرویس پارسیان» به نمایندگی از «الاینس کانادا»، اخذ گردید و گواهینامه های ISO18295:2017 برای مراکز ارتباط با مشتریان ، ISO10004:2018 برای مدیریت رضایت مشتریان و ISO10002:2018*برای مدیریت شکایات ، صادر گردید.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

بیش از ۷۰۰ نفر از ساکنان سه روستای شهرستان خمین از...
19 مهر, 1404

مراسم مشترک «جشن تکلیف فرزندان همکاران» و «محفل ان...
19 مهر, 1404

رشد بیش از دو برابری کشف انشعابات غیرمجاز نسبت به...
16 مهر, 1404

نقش بانوان در مدیریت مصرف آب، نقش تعیین کننده در آ...
16 مهر, 1404

آبفای استان مرکزی میزبان کارآفرینان شد/ عرضه محصول...
16 مهر, 1404