جستجو در سایت


اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی
در راستای ارتقای کیفیت خدمات و برآوردهسازی انتظارات مشتریان، 3 گواهینامه بین المللی توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دریافت شد.
این گواهینامه ها پس از تهیه مستندات لازم و انجام ممیزیهای خارجی توسط ممیزان شرکت «الاینس سرویس پارسیان» به نمایندگی از «الاینس کانادا»، اخذ گردید و گواهینامه های ISO18295:2017 برای مراکز ارتباط با مشتریان ، ISO10004:2018 برای مدیریت رضایت مشتریان و ISO10002:2018*برای مدیریت شکایات ، صادر گردید.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

انتشار دو مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر بینالم...
31 تیر, 1404

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با مقا...
29 تیر, 1404

بحران آب در استان مرکزی؛ مدیرعامل آبفا: کاهش ۳۰ در...
28 تیر, 1404

مدیریت منابع و تقاضا راهکار کلیدی عبور از بحران آ...
28 تیر, 1404

معاون نظارت بر بهرهبرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب...
27 تیر, 1404