جستجو در سایت


اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی
در راستای ارتقای کیفیت خدمات و برآوردهسازی انتظارات مشتریان، 3 گواهینامه بین المللی توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دریافت شد.
این گواهینامه ها پس از تهیه مستندات لازم و انجام ممیزیهای خارجی توسط ممیزان شرکت «الاینس سرویس پارسیان» به نمایندگی از «الاینس کانادا»، اخذ گردید و گواهینامه های ISO18295:2017 برای مراکز ارتباط با مشتریان ، ISO10004:2018 برای مدیریت رضایت مشتریان و ISO10002:2018*برای مدیریت شکایات ، صادر گردید.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به من...
03 خرداد, 1404

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکز...
29 اردیبهشت, 1404

بررسی راهکارهای استفاده از پساب فاضلاب در شهرستان...
29 اردیبهشت, 1404

پروژه های آبرسانی به دو روستای شهرستان ساوه به بهر...
27 اردیبهشت, 1404

مانور پیمایشی مشترکین در ۳ روستای شهرستان دلیجان ب...
27 اردیبهشت, 1404