چهارشنبه 13 فروردین 1404 00:00:00
اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی
06 فروردین 1404
39
روابط عمومی

اخذ گواهینامه های استاندارد بین اللمللی توسط دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی

در راستای ارتقای کیفیت خدمات و برآورده‌سازی انتظارات مشتریان، 3 گواهینامه بین المللی توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دریافت شد.
این گواهینامه ها پس از تهیه مستندات لازم و انجام ممیزی‌های خارجی توسط ممیزان شرکت «الاینس سرویس پارسیان» به نمایندگی از «الاینس کانادا»، اخذ گردید و  گواهینامه های  ISO18295:2017 برای مراکز ارتباط با مشتریان ، ISO10004:2018 برای مدیریت رضایت مشتریان و  ISO10002:2018*برای مدیریت شکایات ، صادر گردید.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x