جستجو در سایت


برقراری بیش از ۷ هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتریان 122 استان مرکزی در تعطیلات نوروز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از ثبت بیش از ۷هزار تماس ورودی با مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ در تعطیلات نوروز 1404 خبر داد.
سعید سرآبادانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در ایام نوروز سال 1404 همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به ارباب رجوع تسهیل و تسریع فرآیندهای خدمات پاسخگوی مشترکین در ایام نوروز بودند.
سرآبادانی تصریح کرد:۴۵۴۴ مورد از این تماسها به منظور اطلاعیابی و موارد دیگر(منوی های مرکز تماس)۲۹۶۹ تماس مربوط به امور مشترکین و حوزه گزارش حوادث بوده است.
وی ادامه داد: در بخش حوادث، 1745 مورد حادثه مرتبط با شبکه آب و 140 مورد حادثه مربوط به شبکه فاضلاب در سطح استان گزارش شده که با پیگیری اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان، رفع شدند.
سرآبادانی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با شمارهگیری تلفن ۱۲۲، شکستگی و هدر رفت شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی را اطلاع رسانی کنند.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

تکنولوژی در خدمت شبکه توزیع آب کلانشهر اراک قرار م...

انتصاب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

به منظور تامین آب شرب پایدار در شهر خنجین صورت گرف...

برقراری بیش از ۷ هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتری...
