جستجو در سایت


راهاندازی ربات پاسخگوی سامانه آنلاین دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
به منظور بهبود خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان، ربات پاسخگوی هوشمند در سامانه آنلاین پورتال این شرکت راهاندازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : این ربات با هدف پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه اطلاعات سریع و دقیق به مشترکان، 24 ساعته در دسترس است.
وی ادامه داد :با استفاده از این فناوری نوین، مشتریان میتوانند به راحتی و در هر زمان به اطلاعات مورد نیاز خود از جمله مسائل مربوط خدمات امداد و حوادث ،خدمات امور مشترکین، انتقادات وشکایات دسترسی پیدا نمایند.
سعید سر آبادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی توضیح داد : این اقدام در راستای سیاستهای دولت الکترونیک و بهبود کیفیت خدمات به مشترکین انجام شده است و امیدواریم با بهرهگیری از فناوریهای نوین، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماییم.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 برای آزمایشگاه مر...
31 فروردین, 1404

راهاندازی ربات پاسخگوی سامانه آنلاین دفتر ارتباط...
31 فروردین, 1404

جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان کمیجان د...
30 فروردین, 1404

قدردانی مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از مدیرعامل...
30 فروردین, 1404

تجلیل مسؤل بسیج کارمندان استان مرکزی و و فرمانده ب...
26 فروردین, 1404