جستجو در سایت
راهاندازی ربات پاسخگوی سامانه آنلاین دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
به منظور بهبود خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان، ربات پاسخگوی هوشمند در سامانه آنلاین پورتال این شرکت راهاندازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : این ربات با هدف پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه اطلاعات سریع و دقیق به مشترکان، 24 ساعته در دسترس است.
وی ادامه داد :با استفاده از این فناوری نوین، مشتریان میتوانند به راحتی و در هر زمان به اطلاعات مورد نیاز خود از جمله مسائل مربوط خدمات امداد و حوادث ،خدمات امور مشترکین، انتقادات وشکایات دسترسی پیدا نمایند.
سعید سر آبادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی توضیح داد : این اقدام در راستای سیاستهای دولت الکترونیک و بهبود کیفیت خدمات به مشترکین انجام شده است و امیدواریم با بهرهگیری از فناوریهای نوین، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماییم.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر
صیانت از حقوق مشترکان آب / ۳۰ انشعاب غیرمجاز در رو...
06 آذر, 1404
کودکان پیام آوران اصلی مصرف صحیح آب اند/ مدرسه نقط...
05 آذر, 1404
افتتاح پایگاه بسیج «سردار سرلشکر امیرعلی حاجیزاده...
05 آذر, 1404
سرآبادانی: تنش آبی چالشی که با همراهی و مدیریت صحی...
04 آذر, 1404
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛ ستاد شرکت آب...
04 آذر, 1404