جستجو در سایت


راهاندازی ربات پاسخگوی سامانه آنلاین دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
به منظور بهبود خدماترسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان، ربات پاسخگوی هوشمند در سامانه آنلاین پورتال این شرکت راهاندازی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : این ربات با هدف پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه اطلاعات سریع و دقیق به مشترکان، 24 ساعته در دسترس است.
وی ادامه داد :با استفاده از این فناوری نوین، مشتریان میتوانند به راحتی و در هر زمان به اطلاعات مورد نیاز خود از جمله مسائل مربوط خدمات امداد و حوادث ،خدمات امور مشترکین، انتقادات وشکایات دسترسی پیدا نمایند.
سعید سر آبادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی توضیح داد : این اقدام در راستای سیاستهای دولت الکترونیک و بهبود کیفیت خدمات به مشترکین انجام شده است و امیدواریم با بهرهگیری از فناوریهای نوین، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماییم.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

بیش از ۷۰۰ نفر از ساکنان سه روستای شهرستان خمین از...
19 مهر, 1404

مراسم مشترک «جشن تکلیف فرزندان همکاران» و «محفل ان...
19 مهر, 1404

رشد بیش از دو برابری کشف انشعابات غیرمجاز نسبت به...
16 مهر, 1404

نقش بانوان در مدیریت مصرف آب، نقش تعیین کننده در آ...
16 مهر, 1404

آبفای استان مرکزی میزبان کارآفرینان شد/ عرضه محصول...
16 مهر, 1404