جستجو در سایت


بازديد ميداني دفترمديريت ارتباط با مشتريان شركت آب وفاضلاب استان مركزي از حوادث و خدمات ارائه شده به مشتركين
دفتر ارتباط با مشتريان شركت آب وفاضلاب استان مركزي به منظور تسهيل وتسريع در ارايه خدمات،پيگيري مطالبات واطلاع از مشكلات مردمي و نيز جهت ايجاد اعتماد عمومي ،پايش سلامت اداري و صيانت از حقوق وجلب رضايت مندي مردم ،انجام بازديدهاي ميداني از نحوه ارايه خدمات به شهروندان رادردستوركار خود قرار داده است.
مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب وفاضلاب استان مركزي با اعلام اين خبر بيان نمود: از جمله مواردي كه در اين بازديدها مورد توجه بوده و از مشتركين سوال مي گردد :رضايت از برقراي تماس با 122 وكيفيت پاسخگويي كارشناسان اين مركز ، سرعت رسيدن اكيپ هاي امداد وحوادث به محل حادثه ، ميزان رضايت شهروندان از نحوه برخورد اكيپ هاي امداد وحوادث، ميزان آگاهي واطلاع رساني در مورد قطعي هاي آب وموارد مشابه است.
وی ادامه داد : بازديد ميداني مديران وكارشناسان از نحوه وكيفيت ارايه خدمات به شهروندان روشي موثر و مفيد در ايجاد يك ارتباط دو سويه با مردم مي باشد، و يك ارتباط چهره به چهره ايجاد مي گردد كه ميتواند موجب جلب رضايت شهروندان شناخت و رفع مشكلات مردم ،پاسخگويي صريح به مشتركين واقناع آنان مي گردد.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

جلسه شورای حفاظت از منابع آب تفرش برگزار شد

«تامین آب پایدار » موضوع دیدار مدیرعامل شرکت آب و...

درخشش همکار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در بین هن...

كاشت 2 هزار اصله نهال در تصفيه خانه فاضلاب شهر خمی...
