شنبه 06 اردیبهشت 1404 00:00:00
برقراري 287هزار تماس با دفتر ارتباط با مشتريان  (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
03 اردیبهشت 1404
29
روابط عمومی

برقراري 287هزار تماس با دفتر ارتباط با مشتريان (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي

   در سال1403 تعداد  287 هزار تماس با دفتر ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،144 هزار مورد تماس توسط كارشناسان مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.

مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي در این رابطه توضیح داد اين تعداد تماس  شامل موضوعاتحوادث آب ،حوادث كيفي آب ، حوادث فاضلاب ،امورمشتركين ،رسيدگي به شكايات ،پرداخت غير حضوري آب بهاء ،اعلام و ثبت شماره همراه مشترك، ثبت شماره كنتور درب بسته، شنيدن  اطلاعيه  وپيغام هاي قطع  آب وضبط پيغام و پيگيري بوده است كه تعداد 144 هزار تماس توسط كارشناسان اين مركز پاسخ داده شده و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.

  وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 8 هزار مورد ، شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام ، امور مشتركين، ثبت شماره كنتور درب بسته توسط مشترك، اعلام و ثبت شماره همراه مشترك هم بيش از 114 هزار مورد  در  سال 1403 ثبت شده است.

 


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x