جستجو در سایت


برقراري 287هزار تماس با دفتر ارتباط با مشتريان (122) شركت آب و فاضلاب استان مركزي
در سال1403 تعداد 287 هزار تماس با دفتر ارتباط با مشتريان شركت آب و فاضلاب استان مركزي برقرار شده كه از اين تعداد تماس ها ،144 هزار مورد تماس توسط كارشناسان مركز و مابقي توسط سامانه گويا ، پاسخ داده شده است.
مهدي حسيني پور قائم مقام شركت آب و فاضلاب استان مركزي در این رابطه توضیح داد: اين تعداد تماس شامل موضوعات: حوادث آب ،حوادث كيفي آب ، حوادث فاضلاب ،امورمشتركين ،رسيدگي به شكايات ،پرداخت غير حضوري آب بهاء ،اعلام و ثبت شماره همراه مشترك، ثبت شماره كنتور درب بسته، شنيدن اطلاعيه وپيغام هاي قطع آب وضبط پيغام و پيگيري بوده است كه تعداد 144 هزار تماس توسط كارشناسان اين مركز پاسخ داده شده و راهنمايي هاي لازم در هر بخش به مشتركين ارايه گرديده است.
وي ادامه داد : همچنين از مجموع تماس ها ، ورود به منوي پرداخت غير حضوري صورتحساب بيش از 8 هزار مورد ، شنيدن پيغام قطع آب، ضبط پيغام ، امور مشتركين، ثبت شماره كنتور درب بسته توسط مشترك، اعلام و ثبت شماره همراه مشترك هم بيش از 114 هزار مورد در سال 1403 ثبت شده است.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

جلسه شورای حفاظت از منابع آب تفرش برگزار شد

«تامین آب پایدار » موضوع دیدار مدیرعامل شرکت آب و...

درخشش همکار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در بین هن...

كاشت 2 هزار اصله نهال در تصفيه خانه فاضلاب شهر خمی...
