جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
مانور بحران دفتر ارتباط بامشتریان برگزار شد
25 اردیبهشت 1404
55
روابط عمومی

مانور بحران دفتر ارتباط بامشتریان برگزار شد

مانور مدیریت بحران دفتر ارتباط با مشتریان با هدف افزایش تاب‌آوری سیستم ارتباطی و خدمات‌رسانی برگزار شد.
سعید سرآبادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی به مشترکین از اهمیت بالایی برخوردار است ، اظهار داشت: برگزاری این مانورها کمک کرد تا فرآیندهای ارتباطی را بهینه‌سازی کرده و تأثیرات بحران را به حداقل برسانیم.
 وی افزود : عملکرد تیم‌های اجرایی در این تمرین مورد ارزیابی قرار گرفت و همکاری و هماهنگی میان واحدهای ارتباط با مشتریان و عملیاتی نشان داد که می‌توانیم با بهره‌گیری از سامانه‌های اطلاع‌رسانی جایگزین، ارتباط مؤثر با مشترکین را حفظ کنیم. 
وی در پایان بیان نمود: تحلیل داده‌های این مانور به‌عنوان مبنایی برای ارتقای زیرساخت‌های خدمات‌رسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت
.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x