جستجو در سایت


مانور بحران دفتر ارتباط بامشتریان برگزار شد
مانور مدیریت بحران دفتر ارتباط با مشتریان با هدف افزایش تابآوری سیستم ارتباطی و خدماترسانی برگزار شد.
سعید سرآبادانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی، سرعت و دقت در اطلاعرسانی به مشترکین از اهمیت بالایی برخوردار است ، اظهار داشت: برگزاری این مانورها کمک کرد تا فرآیندهای ارتباطی را بهینهسازی کرده و تأثیرات بحران را به حداقل برسانیم.
وی افزود : عملکرد تیمهای اجرایی در این تمرین مورد ارزیابی قرار گرفت و همکاری و هماهنگی میان واحدهای ارتباط با مشتریان و عملیاتی نشان داد که میتوانیم با بهرهگیری از سامانههای اطلاعرسانی جایگزین، ارتباط مؤثر با مشترکین را حفظ کنیم.
وی در پایان بیان نمود: تحلیل دادههای این مانور بهعنوان مبنایی برای ارتقای زیرساختهای خدماترسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

انتشار دو مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر بینالم...

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با مقا...

بحران آب در استان مرکزی؛ مدیرعامل آبفا: کاهش ۳۰ در...

مدیریت منابع و تقاضا راهکار کلیدی عبور از بحران آ...
