جستجو در سایت

تقدیر مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور از عملکرد شرکت آبفا استان مرکزی در زمینه پاسخگویی به شکایات مردمی
<!__[if gte mso 9]>
در راستای اجرای ماده 12تصویب نامه حقوق شهروندی مبنی برحق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات واعتراضات شهروندان و راه اندازی سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات کشور، مرتضی مجتهدی مدیر کل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور با ارسال نامه ای به مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن قدردانی از ایشان به دلیل ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی و پاسخگویی موثر ، منصفانه و سریع به شکایات و انتقادهای مردمی ، از تلاشها و پیگیری های بهمن باجلان مسئول سامانه شکایات وانتقادات مردمی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی تشکر وقدردانی نمود.
وی در پایان خواستار ادامه و بهبود روند پاسخگویی به شکایات در حوزه عملکردی این شرکت شد.
نویسنده:زهرا طراوتی فکور
0 نظر
نظر دهید
پاسخ دهید لغو پاسخ
دسته بندی
مطالب اخیر

انتشار دو مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر بینالم...

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با مقا...

بحران آب در استان مرکزی؛ مدیرعامل آبفا: کاهش ۳۰ در...

مدیریت منابع و تقاضا راهکار کلیدی عبور از بحران آ...
