شنبه 10 خرداد 1404 00:00:00
 طي حضور درمركز ارتباط مردم ودولت  (سامد  پاسخگويي سرپرست شركت آب وفاضلاب استان مركزي به تماس هاي مردمي با شماره 111
13 مهر 1398
318
--

طي حضور درمركز ارتباط مردم ودولت (سامد پاسخگويي سرپرست شركت آب وفاضلاب استان مركزي به تماس هاي مردمي با شماره 111

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

       سرپرست شركت آب و فاضلاب شهر و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي  استان مركزي  چهار شنبه دهم مهرماه 98 با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به تماس هاي مردمي از شهرها و روستاهاي استان با شماره تلفن 111 به صورت مستقيم پاسخ داد.

     به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي زهرا طراوتي فكور مدير دفتر روابط عمومي شركت با اعلام خبر فوق افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد)  سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان است و مردم از طريق شماره گيري شماره تماس مربوط به اين سامانه به شماره 111  مي توانند به راحتي، بدون مراجعه حضوري، درخواست ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.

     طراوتي در ادامه افزود: مديران و معاونين آبفا استان مركزي در همه حال آماده پاسخگويي به شهروندان هستند چرا كه پاسخگويي به ذينفعان يكي از رويكردهاي اصلي شركت آب وفاضلاب استان مركزي است .

     مديرر وابط عمومي  شركت آب و فاضلاب استان مركزي در پايان تصريح كرد  : علاوه بر پاسخگويي شفاف به تماس هاي مردمي در زمان حضور سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان مركزي در مركز ارتباط مردم و دولت (سامد)  همچون ديگر مواقع  ،  تمامي درخواست ها و گلايه هاي مطرح شده پيگيري و تا حصول نتيجه رسيدگي مي شوند.

نویسنده:زهرا طراوتی فکور


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x