جمعه 09 خرداد 1404 00:00:00
 مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ديدار با مدير وكارشناسان دفتر روابط عمومي : روابط‌عمومي  ها به عنوان ركن اساسي نظام ارتباطي و اطلاع رساني، نقش  موثري در افزايش آگاهي‌‌هاي جامعه وفرهنگ سازي دارد
30 اردیبهشت 1399
498
--

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ديدار با مدير وكارشناسان دفتر روابط عمومي : روابط‌عمومي ها به عنوان ركن اساسي نظام ارتباطي و اطلاع رساني، نقش موثري در افزايش آگاهي‌‌هاي جامعه وفرهنگ سازي دارد

   همزمان با 27 ارديبهشت ماه روز ملي روابط عمومي و ارتباطات ، مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي  با مدير و كارشناسان دفتر روابط عمومي ديدار و گفت و گو كرد.
      به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي ، در اين ديدار كه در روز شنبه 27 ارديبهشت ماه مصادف با روز ملي روابط عمومي و ارتباطات برگزار شد مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل اين شركت اظهار داشت : روابط‌عمومي به عنوان ركن اساسي نظام ارتباطي و اطلاع رساني، نقش تعيين كننده‌اي در افزايش آگاهي‌‌هاي مردم جامعه، فرهنگ سازي و تنوير افكار عمومي دارد.

      وي افزود : كاهش ميزان مصرف سرانه آب در استان مركزي از 250 ليتر  به 200 ليتر طي سالهاي اخير ، نشانه تاثيرفعاليت ها و اقدامات خوب روابط عمومي اين شركت مي باشد.
    مهندس عرفاني نسب با اشاره به اين جمله مقام معظم رهبري مبني براينكه " هيچ تفكري در تاريخ ثبت نمي‌شود مگر اينكه با هنر آميخته شود " بيان نمود : روابط عمومي مي تواند با استفاده از هنر و خلاقيت در بيان و ارايه مطالب ، كارهاي شاخص و ماندگاري انجام دهد كه در نهايت منجر به تغيير در نگرش و رفتار مخاطب گردد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در بخش ديگري از سخنان خود به كليپ تهيه شده توسط روابط عمومي با موضوع خدمات رساني در دوران شيوع بيماري كرونا اشاره كرد و بيان داشت : اين كليپ توانست در عرض  يك دقيقه ، حجم بالاي خدمات شركت آب و فاضلاب استان مركزي  در دوران شيوع بيماري كرونا را به شكل موثري  به تصوير بكشد.
     در ابتداي اين جلسه زهرا طراوتي فكور مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي ضمن گراميداشت روز ملي روابط عمومي و ارتباطات و همچنين از  حمايت هاي مدير عامل شركت از فعاليت ها و اقدامات دفترروابط عمومي ، گزارشي از اقدامات انجام شده توسط اين دفتر را طي سال گذشته ارايه نمود.
        وي با اشاره به برخي ويژه گي هايي كه يك كارگزار روابط عمومي بايد داشته باشد گفت : كارگزاران روابط عمومي بايد صبور و بردبار باشند تا حاصل تلاش دير بازده شان به ثمر بنشينند ،  اهل مدارا باشند تا منافع سازمان و ذينفعان را محافظت كنند، آينده نگر باشند تا پيچيدگي هاي رفتاري ذينفعان را درمواجهه با تغيير شرايط  پيش بيني كنند و  از همه مهمتر عاشق حرفه شان  باشند و بي هيچ منتي رنج و سختي كار را به جان بخرند.
    وي همچنين ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي مديرعامل شركت  از فعاليت ها و اقدامات دفترروابط عمومي ، گزارشي از اقدامات انجام شده توسط اين دفتر را ارايه نمود.
   در پايان اين جلسه مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با اهداء لوح سپاس هديه از زحمات كارشناسان دفتر روابط عمومي قدرداني نمود.
نویسنده:زهرا طراوتی فکور

0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x