دوشنبه 19 آبان 1404 00:00:00
19 آبان 1404
5
روابط عمومی

محرمی‌راد: رضایت مردم و کارکنان، هدف نهایی نظام بازرسی آبفا است/ سه‌گانه «صیانت، نظارت و رضایت» محور اصلی برنامه‌های بازرسی آبفا

در جریان سفر یک‌روزه کریم محرمی‌راد، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به استان مرکزی، روند اجرای برنامه‌های بازرسی، نحوه پاسخگویی به مردم، عملکرد و شیوه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، محرمی‌راد در نشستی که با حضور  سعید سرآبادانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد با تأکید بر نقش اصلاح فرآیندها در تسهیل خدمات‌رسانی اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های اصلی دفتر بازرسی، بازنگری و بهبود فرآیندهای اداری است تا بتوانیم مسیر ارائه خدمات به مردم را کوتاه‌تر، شفاف‌تر و کارآمدتر کنیم و هرجا روندها پیچیده و زمان‌بر باشند، با ارائه راهکارهای کارشناسی باید آن‌ها را اصلاح کنیم تا هم سازمان و هم مردم از نتیجه آن منتفع شوند.

وی با اشاره به جایگاه مردم در نظام خدمت‌رسانی افزود: ما مستقیماً با مردم در ارتباط هستیم؛ اگر رضایت آنان حاصل شود، یعنی کار خود را درست انجام داده‌ایم و در نهایت، ثمره واقعی بازرسی‌ها باید به ایجاد حس رضایت و آرامش در میان مردم، کارکنان و مدیران منتهی شود.

در ادامه ، مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی سه رویکرد کلیدی «صیانت، نظارت و رضایت» را به عنوان محورهای اصلی فعالیت‌های نظارتی مطرح نمود.

محرمی‌راد ضمن تأکید بر ضرورت تقویت فرهنگ پیگیری مؤثر و ارتقای پاسخگویی شفاف گفت: استفاده از آموزش‌های کارآمد و به‌روز برای کارکنان، و تکریم نیروی انسانی باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: گذر از تابستان سخت گذشته با آرامش و قدرت نتیجه مدیریت صحیح بود؛ اما سال آینده سالی دشوارتر و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر هستیم.

وی در پایان با اشاره به نقش تفکر سازنده در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار داشت: تفکر درست دو نشانه دارد؛ یکی تلاش و دیگری امید. اگر این دو در مجموعه نهادینه شود، موفقیت و رضایت مردمی نیز حاصل خواهد شد در این نشست، بررسی راهکارهای ارتقای پاسخگویی، افزایش شفافیت اداری و رسیدگی مؤثر به شکایات مردمی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد آموزش‌های تخصصی و مهارت‌محور برای بهبود عملکرد کارکنان در سطح استان‌ها توسعه یابد.

گفتنیست برگزاری ملاقات مردمی ، بازدید از سامانه اسکادا و ارتباط با مشتریان و قدر دانی از همکاران حراست که نقش موثری در برقراری نظم و امنیت در جنگ 12 روزه داشتند از دیگر برنامه های مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور در استان مرکزی بود.


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x