دوشنبه 19 آبان 1404 00:00:00
19 آبان 1404
5
روابط عمومی

سرآبادانی: تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی سریع به شکایات، اولویت اصلی آبفای مرکزی است

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، سعید سرآبادانی، مدیرعامل این شرکت، در نشست، مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور با تأکید بر اهمیت تکریم مردم و پاسخگویی سریع به شکایات، گفت: رسیدگی مؤثر و محترمانه به مشکلات مشترکین نه تنها یکی از وظایف اصلی ما است،

بلکه پایه اعتماد عمومی به شرکت آب و فاضلاب محسوب می‌شود. هرچه در این مسیر شفاف‌تر و سریع‌تر عمل کنیم، رضایت مردم افزایش یافته و فرهنگ خدمت‌رسانی در سازمان تقویت می‌شود وی با اشاره به اقدامات عملی در این زمینه افزود:یکی از برنامه‌های ثابت من، برگزاری ملاقات‌های مردمی به‌صورت منظم است این جلسات فرصت مناسبی برای شنیدن دغدغه‌ها و نیازهای مردم و همکاران، شناسایی مشکلات در مسیر خدمات‌رسانی و ارائه راهکارهای سریع می‌باشد و هر شکایت یا پیشنهاد، فارغ از اندازه آن، برای ما ارزشمند است و به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

سرآبادانی ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع تنها به صحبت‌های اداری محدود نمی‌شود؛ رفتار محترمانه، پاسخگویی شفاف و ارائه خدمات سریع، باید در تمام تعاملات روزمره با مشترکین نهادینه شود. هر یک از کارکنان شرکت نقش مستقیمی در ایجاد تجربه مثبت برای مردم دارند و موفقیت سازمان در گرو این رویکرد است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: در دنیای امروز، خدمت‌رسانی صرفاً تأمین آب نیست، بلکه مدیریت رضایت مردم، گوش‌دادن به دغدغه‌های آن‌ها و حفظ کرامت‌شان است و ما باید در کنار خدمات فنی، بر تقویت سرمایه انسانی، آموزش‌های به‌روز و ارتقای مهارت‌های ارتباطی کارکنان نیز تمرکز کنیم.

در پایان سعید سرآبادانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، با قدردانی از همراهی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت گفت: «با همت همکاران توانستیم تابستان سخت را با قدرت و انسجام پشت سر بگذاریم و این موفقیت نتیجه کار تیمی، برنامه‌ریزی دقیق و روحیه همدلی در مجموعه آبفای استان بود


0 نظر

نظر دهید

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x